វិធី​សាស្ត្រ​ ៦ ​យ៉ាង​​ជួយ​ឲ្យ​​​រា​ង​​កាយ​​មាន​​ថាម​ពលឡើ​ង​វិញ​


១. ស្ងាប​ចោល៖ តាម​ការ​ស្រាវ​ជ្រាវ​បង្ហាញ​ថា ការ​ស្ងាប​ជួយ​ដាស់​ខួរក្បាល​ឲ្យ​ភ្ញាក់​ឡើង​វិញ។

២. មាន​ចលនា​ជានិច្ច​៖ ចូរ​ដើរ​ប្រមាណ​ជា​ ១០ នាទី នោះ​អ្នក​នឹង​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ស្រឡះ​ឡើង​វិញ។

៣. មើល​វីដេអូកំសាន្ត​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ផ្ទុះ​សំណើច។ សំណើច​ធ្វើ​ឲ្យ​សំពាធ​ឈាម​ឡើង​និង​ធ្វើ​ឲ្យ​បេះ​ដូង​ដើរ​ញាប់​ជាង​មុន និង​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​មាន​កម្លាំង​ឡើង​វិញ។

៤. សំលឹង​មើល​ពណ៌​ក្រហម៖ តាម​ការ​ស្រាវ​ជ្រាវ​របស់​សាកល​វិទ្យាល័យ រ៉​ឆេស្ទើ​ បាន​បង្ហាញ​ថា​ការសំលឹង​ពណ៌​ក្រហម​ធ្វើ​ឲ្យ​សាច់​ដុំ​របស់​យើង​សកម្ម​ជាង​ មុន និង​មាន​កម្លាំង​ជាង​មុន ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​យើង​មាន​ថាមពល។

៥. ក្រោក​ឡើង​ពត់​ខ្លួន​ពត់​ប្រាណ​មួយ​ស្របក់។

៦. បរិភោគ​អាហារ​មានជីវជាតិ។ ប្រភព Salarean

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s