អត្ថប្រយោជន៍​ចេក​ចំពោះ​សុខភាព


ចេក​ជា​ផ្លែឈើ​ដែល​មាន​តម្លៃ​ថោក​ ប៉ុន្តែ​អ្នក​ដឹង​ទេ​ថា ​វា​មាន​អត្ថប្រយោជន៍​ដ៏​ច្រើន​សម្រាប់​សុខភាព។ ​ខាងក្រោម​ជា​​អត្ថប្រយោជន៍​មួយ​ចំនួន​ដែល​ ចេក​ផ្ដល់​ចំពោះ​សុខភាព​របស់​អ្នក​

ចេក​ទំហំ​មធ្យម​មួយ​ផ្លែ​មាន​កម្រិត​កាឡូរី​ពី ១០០-១២៥

​ ចេក​មាន​ជាតិ​ប៉ូតាស្យូម​ច្រើន​នៅ​ខាង​ក្នុង (ប្រហែល ២៣% នៃ​អាហារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​រស់​អ្នក)។ ​គ្រូពេទ្យ​តែង​ប្រាប់​ឲ្យ​អ្នក​ជំងឺ​ដែល​មាន​សម្ពាធ​ឈាម​ខ្ពស់​ញ៉ាំ​ចេក​ ព្រោះ​ជាតិ​ប៉ូតាស្យូម​អាច​ជួយ​បញ្ចុះ​សម្ពាធ​ឈាម។

​​ចេក​មាន​ជាតិ Fiber ​ខ្ពស់ (៦ ក្រាម) ​វីតាមីន B6 វីតាមីន ​C ​និង​ជាតិ​ម៉ាញេស្យូម។

ចេក​អាច​ជួយ​ព្យាបាល​ជំងឺ​ដំបៅ​ក្រពះ​ ព្រោះ​វា​មាន​សារជាតិ​បន្សាប​ជាតិ​អាស៊ីដ។

ចេក ​មាន​ជាតិ​កាបូនអ៊ីត្រាត​​ដែល​ជា​ប្រភព​នៃ​ថាមពល។ ​​ញ៉ាំ​ចេក​មួយ​ផ្លែ​ក្រោយ​ហាត់​ប្រាណ​នឹង​ជួយ​បង្កើត​ថាមពល​អ្នក​ឡើង​វិញ។ ​ការ​ញ៉ាំ​ចេក​មួយ​ផ្លែ​ជា​អាហារ​ពេល​ព្រឹក​​អាច​ឲ្យ​អ្នក​ថាមពល​ គ្រប់គ្រាន់​រហូត​ដល់​អាហារ​ថ្ងៃ​ត្រង់។

​ចេក​ជួយ​ដល់​ប្រព័ន្ធ​រំលាយ​អាហារ។ ​នៅ​ពេល​អ្នក​មាន​បញ្ហា​ក្រពះ ​ពិសេស​ការ​រំលាយ​អាហារ​​ ការ​ញ៉ាំ​ចេក​ជា​វិធី​ដ៏​ល្អ។

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s